Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

Lyckad dag!

Av Jill Boistrup - 30 juni 2014 22:58

Tjenare. Idag har faktiskt varit en lyckad dag. Hundarna har varit gudomligt duktiga. Hur duktiga som helst på både vallning o agility. Vi hade dock lite problem med att få in våra lamm. Dom vill verkligen inte göra det vi ville att dom skulle göra. Haha. Jaja dom gjorde de sen. Vädret har väll varit lite olikt. Imorse spöregnade det verkligen och sen blev det riktigt varmt. Nu ligger jag bara o myser med katter o hundar. Blir nog sängen snart.
Heeeeeejdå?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill Boistrup - 22 oktober 2014 22:46

Hejsan hoppsan. Fint eller fult, rosa eller rött. Renovara eller inte? Renovering va det på fulla muggar o de blev fel o fel. Vi satte den uppe o ner o på fel håll o allt. Jag hatar att åka tåg det blir nästan alltid försenat. Tåget till Sösdala gick...

Av Jill Boistrup - 19 oktober 2014 19:06

Usch detta känns hemskt som titeln säger så behöver jag film tips. Så har ni något så skriv till mig på kik? Som står längst ner! Jag har nt haft så bra uppdatering för att jag har nt haft tid för jag har haft riktigt mycket prov o jag fick A som är...

Av Jill Boistrup - 31 augusti 2014 18:11

Heeeej! OMG länge sen sist. Haha jag var inte gjort ett piss. Haha nej men seriöst jag har varit me kompisar och inget annat. Skolan har börjat! Hur känns det? Tråkigt jao! ??? Hejdå? hörs sen! ...

Av Jill Boistrup - 19 juli 2014 17:52

Hej. Dålig uppdatering jag vet, men jag har varit på Rhodos och sen när jag kom hem igår så har jag bara varit med kompisar, men nu kan det nog börja igen? Kort inlägg jag vet? Hejdå! ? ...

Av Jill Boistrup - 7 juli 2014 21:13


Hej idag skulle jag ha tränat, men träningen blev inställd:( så istället har jag njutit av åskan och njutit av bås djur. Efter de så va jag med en kompis som trodde jag gillade en kille som jag inte gillar. Vi är bara kompisar? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards